Akik a NAPKIN-t választották

MILLENIUM DE PIPPO – EGY „KIS ITÁLIA” ITTHON, PESTI FALAKON BELÜL

 

 

A 7 éve működő, hazánkban még csak egy étteremmel büszkélkedő olasz Millennium étteremlánc a földalattiról kapta a nevét. Ehhez méltóan, az étterem belső kialakítása is a földalatti vonal megállóiról lett mintázva. Az olasz tulajdonos, Pippo,  és a hazai vezetés háziasszonya, Katalin egyaránt a  hagyományos, „egyszerű de nagyszerű”, házias étkek hívei, ezért a megnyitáskor is e tradíciók bevezetésére és megtartására törekedtek. A tradicionális konyha mellé meghitt, családias, meleg légkör várja az ide betérő, kedves vendégeket. A hagyományos, klasszikus ízek a teljes kínálaton végigvonulnak, az előételektől a finom főétkeken, tésztákon, pizzákon, és fonom hal- és húsételeken át egészen a desszertekig. A klasszikus, finom fogások mellett hétfőtől péntekig változatos, „déli menüvel” is várják az éhes szájakat. 

 

Gyakori látogatói a helynek a gyermekes családok, számukra a pizza és tésztaételek örvendenek a legnagyobb népszerűségnek.  Azonban természetesen a fogyasztási szokásokban több tényező is befolyásoló hatással bír, mint az évszakok, avagy a napszakok, és természetesen az alkalom jellege.

 

Az ide ellátogató vendégek leginkább a jó ízekért szeretik, és ebben nincs is hiány: a  szívüket-lelküket beleadják az itt dolgozók, hiszen egy étteremnek szíve-lelke a konyha, és ehhez nagyon sokban járul hozzá a hangulat is. A vendégek méltán érezhetik a családias légkört: ahol jelen van maga a „családfő” is: a vezetőségből is általában valamelyikük mindig jelen van, és a jelenlét mellett ugyanúgy, 100%-ig részt vesz a munkában. Így sokkal hatékonyabbnak érzik az irányítást, mintha üzletvezetőt alkalmaznának, hiszen a tulajdonosi szemlélet mellett a kedves vendégek is érzik a folyamatos jelenlétet és ebből adódóan a maximális hozzáállást és odafigyelést.

A falakon belül egy „kicsi Itáliát” igyekeznek megvalósítani, annak hagyományaival és tradicionális értékeivel karöltve. Az olaszokról pedig köztudott, hogy fontos számukra a külsőségek, és kellőképpen stílusosak. Éppen ezért, különös figyelmet szentelnek a tálalásnak, hiszen jól tudják, hogy a vendégek már a tálalás alapján leszűrik az első benyomásokat, és az étkezés végén pedig majd maga az összbenyomás lesz az, amit tovább visznek élményként a helyről.

 

A kedves vendégnek mindig fontos nyújtani egy olyan pluszt, a finom ételeken és a szép tálaláson felül is, amellyel mindig fontosnak érezheti magát, és egyfajta különlegesség érzete támad majd.  A NAPKIN egyedi és kedves, vízzel nyitható törlőkendőivel a különlegesség élménye teljes mértékben megvalósítható, nem beszélve arról a kényelem és komfort érzetről, amit minden asztalnál ülő számára sokat nyújt, hogy nem kell felállnia az étkezés végi felfrissüléshez. A nyakba akasztható hal formájú „hangedlit” vagy partedlit szintén a vendégek komfortérzetének növeléséhez használják,  akik ezt nagyra is értékelik, használják, és tetszik nekik.

 

Katalin véleménye szerint, minél több helyen látják majd a NAPKIN termékeket, annál jobban kialakul rá az igény és annál több helyen keresik és idővel talán hiányolják is majd az étterembe járó gyakori törzsvendégek.

 

Manger Katalin ajánlásával,

akit a Millenium De Pippo étterem hazai, lelkes és vendégszerető tulajdonosaként ismerhettünk meg